8 Июл 2019 в 06:20
267 +1
0
Ответы
1
Can you tell me about your experience in customer service?How do you handle difficult customers?What strategies do you use to improve customer satisfaction?

A. I have several years of experience in customer service, starting from my part-time job in retail to my current role as a customer service manager.
B. I try to empathize with the customer and understand their frustrations before offering a solution. I also remain calm and composed even in challenging situations.
C. I regularly gather feedback from customers through surveys and focus groups to identify areas for improvement. I also prioritize communication and follow-up to ensure their needs are met.

20 Апр в 23:52
Не можешь разобраться в этой теме?
Обратись за помощью к экспертам
Название заказа не должно быть пустым
Введите email
Бесплатные доработки
Гарантированные бесплатные доработки
Быстрое выполнение
Быстрое выполнение от 2 часов
Проверка работы
Проверка работы на плагиат
Интересные статьи из справочника
Поможем написать учебную работу
Название заказа не должно быть пустым
Введите email
Доверьте свою работу экспертам
Разместите заказ
Наша система отправит ваш заказ на оценку 92 436 авторам
Первые отклики появятся уже в течение 10 минут
Прямой эфир